وبلاگ تخصصی کامپیوتر
می توانید سوالات کامپیوتری خود را مطرح کنید
قالب وبلاگ

 در این قسمت مطلبی درباره بازی محبوب پرندگان خشمگین برای شما تهیه کرده ام حتما بخوانید.

لینک مطلب

[ سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ] [ 22:56 ] [ رضا ] [ ]

 

پرینتر لیزری یا جوهرافشان؟ آیا من به پرینتر همه کاره نیاز دارم؟ PicBridge چیست؟ آیا من به قابلیت اتصال پرینتر به شبکه نیاز دارم؟ اگر قصد خرید پرینتر خانگی را دارید و نمی دانید چه معیارهایی را باید مد نظر داشته باشید، خواندن این مقاله را ادامه دهید تا پاسخ تمام این سوالات را دریافت کرده و با معیارهای درست انتخاب چاپگر برای مصارف خانگی آگاه شوید. با وجود تنوع زیاد چاپگرهای خانگی و ارزان قیمت از برند های مختلف مانند HP, Lexmark, Canon, Samsung, Epson و غیره، انتخاب صحیح پرینتر کار دشواری است.

 
 

در حال حاضر با قیمت بسیار ارزان حدود ۷۰هزارتومان می توان یک چاپگر خانگی خرید اما آیا این پرینتر می تواند نیازهای شما را پوشش دهد؟ هزینه مواد مصرفی آن چقدر است؟ در این راهنمای خرید به صورت خلاصله و سریع معیارهای مهم در خرید چاپگر جمع آوری شده اند که با در نظر گرفتن آنها می توانید پرینتر مورد نظر خود را از برند های متنوع بازار انتخاب کنید. اولین سوالی که برای هر خریدار پرینتر مطرح می شود همین سوال است. بازار مملو از پرینترهای جوهرافشان شده است.

 
 

این پرینترها می توانند نمودارهای رنگی و عکس های براق را چاپ کنند اما نمی توانند نوشته ها را به خوبی و خوانایی پرینترهای لیزری چاپ کنند. پرینترهای جوهرافشان بسیار کند تر از پرینترهای لیزری هستند و هزینه مواد مصرفی آنها نیز بسیار بیشتر از پرینترهای لیزری است. پرینترهای لیزری بیشتر مناسب مصارف اداری اند چون قادر به چاپ صفحات زیاد در زمان کم هستند، هزینه مواد مصرفی آنها پایین است و دوام طولانی تری دارند. پرینترهای لیزری تک رنگ (سیاه و سفید) قادرند متون را با کیفیت و دقت بسیار بالا چاپ کنند.

 
 

برای مصارف خانگی می توان چاپگر لیزری با قیمت بین ۱۴۰ تا ۲۵۰هزارتومان تهیه کرد. به تازگی قیمت پرینترهای لیزری رنگی نیز کاهش جدی داشته است تا کاربران خانگی نیز بتوانند از این چاپگرها استفاده کنند اما مواد مصرفی پرینترهای رنگی هنوز گران قیمت است و به همین دلیل استفاده از آنها برای مصارف خانگی هنوز پیشنهاد نمی شود. اگر هر از چندگاهی از پرینتر استفاده می کنید و دوست دارید تصاویر یا چارت های رنگی پرینت بگیرید بهتر است از چاپگرهای جوهرافشان استفاده کنید.

 
 

یکی از نکات بسیار مهم که در زمان خرید چاپگر کمتر به آن توجه می شود و معمولا فروشندگان مشتری را از آن آگاه نمی سازند هزینه مواد مصرفی است. قیمت کارتریج برخی از پرینترهای ارزان جوهرافشان با خود پرینتر برابری می کند یعنی پس از چاپ حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ برگ، مجبور به پرداخت معادل قیمت پرینتر برای کارتریج جدید خواهید شد. در واقع تولیدکننده های پرینتر های ارزان، قیمت چاپگر را به شدت پایین نگاه می دارند و درآمد خود را از فروش مواد مصرفی تامین می کنند.

 
 

شارژ جوهر کارتریج باعث صرفه جویی در هزینه ها و افت کیفیت پرینتر می شود. اما یک یا دو بار شارژکردن کارتریج (پرکردن کارتریج با جوهر) مشکل خاصی ایجاد نمی کند و امروزه این کار در تمام دنیا رایج شده است. پیش از خرید چاپگر جوهرافشان از هزینه مواد مصرفی آن مطلع شوید. چاپگرهای Epson و Canon به دلیل قیمت نسبتا پایین مواد مصرفی و کیفیت مناسب چاپ همواره جزو بهترین انتخاب های چاپگرهای جوهرافشان هستند. چرا پرینترهای خانگی ارزان تر از پرینترهای اداری هستند؟

 
 

پرینترهای ارزان قیمت قادر به چاپ تعداد صفحات زیاد نیستند و نمی توانند فشار زیاد را دوام بیاورند. چرخه کار تعداد صفحاتی است که پرینتر می تواند در یک ماه چاپ کند بدون اینکه به آن آسیبی برسد. چرخه کار پرینترهای خانگی حدود ۷۵۰ برگ و پرینترهای اداری هشت هزار برگ است. توجه داشته باشید که این میزان حداکثر ممکن است پس همواره باید سعی کنید که تعداد صفحات چاپ شده را زیر این عدد حفظ کنید. تقریبا تمام چاپگرها قادر به چاپ روی کاغذ A۴ هستند و معمولا محل نگهداری کاغذ قادر به تغییر به اندازه های کوچک تر مانند A۵ است.

 
 

اما پرینترهای بزرگ تر A۳ قیمت بالاتری دارند و معمولا برای مصارف خانگی استفاده نمی شوند. سعی کنید قبل از خرید چاپگر، کیفیت رنگ های خروجی، سرعت چاپ هر برگ و وضوح چاپ را از نزدیک مشاهده کنید. توجه داشته باشید که اطلاعاتی که تولید کنندگان اعلام می کنند همانند Refresh Rate تلویزیون یا مصرف بنزین ماشین بعضا اشتباه و اغراق آمیز است. پس سعی کنید تنها به اطلاعات اعلام شده تولیدکننده، بسنده نکنید و پیش از خرید چاپگر تحقیقات لازم را انجام دهید. برخی از چاپگرهای جوهرافشان ارزان قیمت سرعت بسیار پایینی دارند و برای چاپ یک برگ زمان زیادی را تلف می کنند.

[ سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ] [ 9:19 ] [ رضا ] [ ]

 وقتی که کیس کامپیوتری را باز می کنید بزرگترین بردی که داخل آن می بینید motherboard و آن بردی است که پروسسور و رم روی آن قرار می گیرند همه درایوهای شما اعم از هارد دیسک CD-ROM و فلاپی درایو به وسیله یک کابل به motherboard متصل هستند و اطلاعات درایوها و پروسسور و رم در حال انتقال هستند و این زمانی است که برنامه ای در حال اجرا شدن باشد یا فایلی ذخیره می شود و مانند آن. کارتهای شبکه مودم، صدا و گرافیک به وسیله اسلاتهای motherboard به آن وصل می شوند و زمانی که شما در اینترنت گشت و گذار می کنید یا در حال اجرای یک بازی کامپیوتری هستید یا به یک موسیقی که از کامپیوتر پخش می شود گوش می دهید و می توانید برنامه هایی که در حال اجرا است از مانیتور ببینید به این معنی است که اطلاعات بین این کارتها و motherboard و پروسسور در حال رد و بدل است همچنین مادر برد چند چیپ دارد که به آنها چیپ ست و super I/O controller گویند و این چیپ ها که نقل انتقال اطلاعات بین پروسسور و دیگر اجزا را ممکن می سازند.

 

                                                  

 


 

 


 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 1:10 ] [ رضا ] [ ]

 منبع تغذيه يکی از عناصر حياتی درکامپيوتراست. فعاليت ساير عناصر به عملکرد منبع تغذيه بستگی دارد. منبع فوق تامين کننده جريان الکتريسيته مورد نياز هر يک از عناصر سخت افزازی است . بدون وجود منبع تغذيه ، کامپيوتر مشابه جعبه ای مملو از فلز و پلاستيک خواهد بود. منبع تغذيه جريان ( AC ( Alternating Current را به جريان ( DC ( Direct Current تبديل می کند.

در کامپيوترهای شخصی، منبع تغذيه يک جعبه فلزی است که در گوشه Case قرار می گيرد. در اغلب سيستم ها در صورتيکه در پشت سيستم قرار گرفته باشيد ، می توان منبع تغذيه را مشاهده کرد.

شکل زير يک منبع تغذيه را نشان می دهد.

شکل زير نمای داخل يک منبع تغذيه را نشان می دهد.

منبع تغذيه را Switching power supplies نيز می گويند. با استفاده از نکنولوژی سوئيچينگ می توان ورودی AC را به ولتاژهای پايين تر DC تبديل کرد. ولتاژهای 3/3 ، 5 و 12 ولتاژهای رايج می باشند. ولتاژهای 3/3 و پنج ولت عمدتا" توسط مدارات ديجيتال استفاده شده و ولتاژ دوازده ولت برای حرکت موتورهائی نظير درايو ديسک ها و يا خنک کننده ها استفاده می گردد. شاخص اصلی يک منبع تغذيه " وات " است. وات معادل حاضلرب ولتاژ ( بر حسب ولت ) در جريان ( بر حسب آمپر ) است .

تکنولوژی سوئيچ کننده

تا قبل از سال 1980 منبع تغذيه ها سنگين و در انها از ترانزيستور و خازن های بزرگ و سنگين استفاده می گرديد. اين نوع از منبع تغذيه ها ولتاژ ورودی 120 ولت و 60 هرتز را به جريان DC با 12 و 5 ولت تبديل می کردند. امروزه از تکنولوژی سوئيچ کننده ها استفاده می گردد. بکمک تکنولوژی فوق ، جريان با فرکانس 60 هرتز ( هرتز معادل تعداد سيکل در ثانيه است) به يک جريان با فرکانس بالاتر تبديل می گردد. با استفاده از تبديل فوق اين امکان بوجود خواهد آمد که يک ترانسفورمر کوچک قادر به کاهش ولتاژ ورودی از 220 ( برخی کشورها 110 ) ولت به ولتاژ مورد نيار در يک عنصر خاص در کامپيوتر باشد.

در شکل زير سه ترانسفورماتور کوچک ( زرد رنگ ) در قسمت وسط ، دو خازن سيلندری در سمت چپ نشان داده شده است .

ولتاژ و جريانی را که يک منبع تغذيه ارائه می نمايد معمولا" بصورت يک " برچسب" برروی آن چسبانده می شود.

استاندارد منبع تغذيه ها

تاکنون شش استاندارد متفاوت برای منبع تغذيه های استفاده شده در کامپيوتر مطرح شده است . اخيرا" استاندارد ATX مطرح شده است .ATX يک استاندارد صنعتی است که مشخص می کند منبع تغذيه دارای خصايص فيزيکی بمنظور مطابقت و استفاده در يک Case استاندارد ATX و همچنين دارای خصايص الکتريکی لازم برای کار و استفاده توسط يک برد اصلیATX است .

کابل های منبع تغذيه ها استاندارد بوده و بگونه ای طراحی می گردنند که احتمال نصب اشتباه آنان کاهش يابد. اغلب توليدکنندگان نيز از کا نکتورهای مشابه برای محصولات توليدی خود نظير ديسک درايوها ، خنک کننده ها ( تامين 12 ولت ) استفاده می نمايند.

استفاده از منبع تغذيه

برای انتخاب نوع منبع تغذيه ( مهمترين شاخص ميزان وات است ) می بايست مشخص گردد که بر روی سيستم چه امکانات سخت افزاری نصب می گردد. با توجه به عناصر سخت افزاری نصب شده و ميزان مصرف هر يک می توان به عدد واقعی ( وات منبع تغذيه ) دست پيدا کرد . جدول زير برخی از عناصر سخت افزاری را بهمراه ميزان مصرف مربوطه نشان می دهد.

PC Item

Watts

Accelerated Graphics Port (AGP) card

20 to 30W

Peripheral Component Interconnect (PCI) card

5W

small computer system interface (SCSI) PCI card

20 to 25W

floppy disk drive

5W

network interface card

4W

50X CD-ROM drive

10 to 25W

RAM

10W per 128M

5200 RPM Intelligent Drive Electronics (IDE) hard disk drive

5 to 11W

7200 RPM IDE hard disk drive

5 to 15W

Motherboard (without CPU or RAM)

20 to 30W

550 MHz Pentium III

30W

733 MHz Pentium III

23.5W

300 MHz Celeron

18W

600 MHz Athlon

45W

مشکلات منبع تغذيه

منبع تغذيه بيشترين ميزان خرابی ( نسبت به ساير عناصر ) در کامييوتر را دارد زمانيک کامپيوتر روشن می گردد، عمليات منبع تغذيه آغاز( گرم شدن ) و زمانيکه سيستم خاموش می گردد ، وظايف منبع تغذيه به اتمام می رسد ( خنک می گردد) با توجه به تکرار عمليات فوق و نوسانات برق همواره منبع تغذيه می تواند عامل اوليه برای بروز اشکال در سيستم باشد. حساس بودن نسبت به بوی سوختگی و اطمينان از عملکرد صحيح خنک کننده منبع تغذيه ساده ترين روش برای پيشگيری از بروز اشکال در منبع تغذيه است . توليدکنندگان برد اصلی اخيرا" امکاناتی را ارائه داده اند که با استفاده از آنها می توان در هر لحظه عملکرد خنک کننده منبع تغذيه و يا پردازنده را مشاهده و در صورت عدول از استانداردهای موجود ( تعداد دور در دقيقه خنک کننده ) سريعا" به کاربر اعلام ( پيام های هشداردهنده صوتی ) تا در اسرع وقت اشکال بوجود آمده برطرف گردد.
[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 15:21 ] [ رضا ] [ ]

  اگه فلش یا کارت حافظه تون از سرعت کمش اذیتتون می کنه بد نیست یه امتحانی بکنید:

برای بالا بردن سرعت مموری باید ابتدا روی اون کلیک راست کنید و بعد properties را بزنید.
سپس وارد سربرگ TOOLS بشید و گزینه defragment now رو بزنید.

بعد از اون درایو مورد نظر رو اتنخاب کنید و defragment disk را بزنید.

و در مرحله آخر صبر کنید تا تموم شه!

 

[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 15:8 ] [ رضا ] [ ]

 Xilisoft Video Converter Ultimate 7  نام نرم افزاری قدرتمند است که با کمک آن می توانید به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشید و اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کنید . سرعت بالا در تبدیل فرمت ها یکی از قابلیت های اصلی در این نرم افزار است . در ضمن سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد . وسعت پشتیبانی فرمت های این نرم افزار بسیار زیاد است و برای بخش ورودی و خروجی آن باید توضیحات جداگانه ای داده شود . همچین این نرم افزار در عین حرفه ای بودن رابط کاربری ساده ای دارد . هم اکنون میتوانید این مبدل قدرتمند را از ادامه مطلب سایت فوردانلودز دریافت نمایید.

 
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار  Xilisoft Video Converter Ultimate:
- تبدیل فرمت با نهایت کیفیت
- پشتیبانی از فرمت های HD و SD
- تبدیل فرمت و انتقال فایل ها به iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone و …
- امکان تبدیل فرمت ها به فرمت گوشی های موبایل
- سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمت
- تبدیل فرمت بین ویدیو و صوت
- امکان ساخت فیلم از قطعات کوچکتر ویدیویی و عکس ها
- قرار دادن زیرنویس و واترمارک روی فیلم ها
- جدا کردن قطعات مختلف فیلم از یکدیگر و تقسیم یک فایل به چند فایل
- چسباندن چند قطعه صدا یا تصویر به یکدیگر
- تغییر سایز تصویر و تغییر رزولوشن ویدیوها
- تنظیم کیفیت صوت و تصویر و حجم فایل در هنگام تبدیل
- امکان تبدیل یک فایل به چند فرمت مختلف به طور همزمان
- امکان پیش نمایش ویدیوی در حال تبدیل
- تنظیم روشنایی، کنتراست و محو بودن تصاویر
- امکان قرار دادن افکت های مانند: فیلم قدیمی، خاکستری شدن، نقاشی مانند و…
- تبدیل ویدیو به فریم فریم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …
 
 
 
 

 

 
روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:

نکات:
۱- کرک همراه برنامه تست شده است. ابتدا فایل پچ را در محل نصب کپی و اجرا و اعمال کنید. سپس با استفاده از نام و سریال دلخواه رجیستر کنید.
۲- دسترسی برنامه به اینترنت را مسدود کنید.

 

حجم فایل: 32 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir

[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 22:19 ] [ رضا ] [ ]

 در ویندوزهای 7 و 8، قسمت جدیدی به نام Action Center به چشم می‌خورد. در این محیط اطلاع رسانی‌هایی نظیر آپدیت ویندوز، آپدیت آنتی ویروس، یادآوری پشتیبان‌گیری و نظایر آن صورت می‌گیرد. اما این اطلاع‌رسانی‌ها از طریق نمایش پیغام‌های متعددی در قسمت System Tray نوار Taskbar نیز نمایش داده می‌شوند. این موضوع می‌تواند گاهی بسیار آزاردهنده باشد. در این ترفند به نحوه غیرفعال کردن پیغام‌های آزاردهنده‌ی Action Center در ویندوز 7 و 8 خواهیم پرداخت.

 

بدین منظور:
ابتدا بایستی وارد محیط Action Center در Control Panel ویندوز شویم. 
برای این کار در ویندوز 7 در منوی Start عبارت Action Center را وارد نموده و Enter بزنید.
در ویندوز 8 نیز در صفحه Start عبارت Action Center را وارد نموده و Enter بزنید.
در پنجره Action Center در Control Panel، از قسمت سمت چپ پنجره بر روی Change Action Center settings کلیک نمایید.
در این صفحه می‌توانید تنظیم کنید پیام‌های مربوط به هر مورد به صورت یک پیغام اطلاع‌رسانی نمایش داده شود یا خیر.
با برداشتن تیک تمام گزینه‌ها و فشردن دکمه OK دیگر خبری از این پیغام‌ها نخواهد بود.
[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 15:31 ] [ رضا ] [ ]

 در این ترفند قصد داریم به معرفی یک راه سریع برای پی بردن به نام کامپیوتر بپردازیم. این روش از طریق Command Prompt ویندوز انجام می‌گیرد و در عین سادگی ممکن است برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد و بسیاری از کاربران مبتدی از آن بی‌اطلاع باشند. در اختیار داشتن نام کامپیوتر به ویژه در کامپیوترهای تحت شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

بدین منظور:
ابتدا Command Prompt ویندوز را اجرا نمایید.
سپس  عبارت hostname را وارد کرده و Enter بزنید.
نتیجه‌ای که در خط بعدی درج می‌گردد نام کامپیوتر خواهد بود.
[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ رضا ] [ ]

در این قسمت مطلبی از ویکی پدیا تهیه نموده ام امیدوارم دوست داشته باشید.

 سی‌پی‌یو (به انگلیسیCentral Processing Unit یا CPU) یا پردازنده (به انگلیسیProcessor)، یکی از اجزاء رایانه می‌باشد که فرامین و اطلاعات را مورد پردازش قرار می‌دهد. واحدهای پردازش مرکزی ویژگی پایه‌ای قابل برنامه‌ریزی‌شدن را در رایانه‌های رقمی فراهم می‌کنند، و یکی از مهم‌ترین اجزاء رایانه‌ها هستند. یک پردازندهٔ مرکزی، مداری یکپارچه می‌باشد که معمولاً به عنوان ریزپردازنده شناخته می‌شود. امروزه عبارت CPU معمولاً برای ریزپردازنده‌ها به کار می‌رود.

عبارت «Central Processor Unit» (واحد پردازندهٔ مرکزی) یک ردهٔ خاص از ماشین را معرفی می‌کند که می‌تواند برنامه‌های رایانه را اجرا کند. این عبارت گسترده را می‌توان به راحتی به بسیاری از رایانه‌هایی که بسیار قبل‌تر از عبارت "CPU" بوجود آمده بودند نیز تعمیم داد. به هر حال این عبارت و شروع استفاده از آن در صنعت رایانه، از اوایل سال ۱۹۶۰ رایج شد. شکل، طراحی و پیاده‌سازی پرازنده‌ها نسبت به طراحی اولیه آنها تغییر کرده‌است ولی عملگرهای بنیادی آنها همچنان به همان شکل باقی مانده‌است.
پردازنده‌های اولیه به عنوان یک بخش از سامانه‌ای بزرگ‌تر که معمولاً یک نوع رایانه‌است، دارای طراحی سفارشی بودند. این روش گران قیمت طراحی سفارشی پردازنده‌ها برای یک بخش خاص، به شکل قابل توجهی، مسیر تولید انبوه آنرا که برای اهداف زیادی قابل استفاده بود فراهم نمود. این استانداردسازی روند قابل ملاحظه‌ای را در عصر مجزای ابر رایانه‌های ترانزیستوری و ریز کامپیوترها آغاز نمود و راه عمومی نمودنمدارات مجتمع(IC یا Integrated Circuit) را سرعت فراوانی بخشید. یک مدار مجتمع، امکان افزایش پیچیدگی‌ها برای طراحی پردازنده‌ها و ساختن آنها در مقیاس کوچک را (در حد میلیمتر) امکان پذیر می‌سازد. هر دو فرآیند (کوچک سازی و استاندارد سازی پردازنده‌ها)، حضور این تجهیزات رقمی را در زندگی مدرن گسترش داد و آن را به فراتر از یک دستگاه خاص مانند رایانه تبدیل کرد. ریزپردازنده‌های جدید را در هر چیزی از خودروها گرفته تا تلفن‌های همراه و حتی اسباب بازی‌های کودکان می‌توان یافت.

مدت زمان انجام یک کار به‌وسیله رایانه، به عوامل متعددی بستگی دارد که اولین آنها، سرعت پردازشگر رایانه‌است. پردازشگر یک تراشه الکترونیکی کوچک در قلب کامپیوتر است و سرعت آن بر حسب مگاهرتز یا گیگاهرتز سنجیده می‌شود. هر چه مقدار این پارامتر بیشتر باشد، پردازشگر سریعتر خواهد بود و در نتیجه قادر خواهد بود، محاسبات بیشتری را در هر ثانیه انجام دهد. سرعت پردازشگر به عنوان یکی از مشخصه‌های یک کامپیوتر به قدری در تعیین کارآیی آن اهمیت دارد که معمولاً به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده نام کامپیوتر از آن یاد می‌شود. تراشه پردازشگر و اجزای الکترونیکی که آن را پشتیبانی می‌کنند، مجموعا به عنوان واحد پردازش مرکزی یا CPU شناخته شده هست

واحد پردازش مرکزی واحد محاسباتی (ALU) و کنترلی (CU) رایانه‌است که دستورالعمل‌ها را تفسیر و اجرا می‌کند. رایانه‌های بزرگ و ریزرایانه‌های قدیمی بردهایی پر از مدارهای مجتمع داشته‌اند که عمل پردازش را انجام میداده‌اند. تراشه‌هایی که ریز پردازنده نامیده می‌شوند، امکان ساخت رایانه‌های شخصی و ایستگاه‌های کاری (Work Station) را میسر ساخته‌اند.

در اصطلاح عامیانه CPU به عنوان مغز رایانه شناخته می‌شود.

منبع : ویکی پدیا


ادامه مطلب
[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 14:2 ] [ رضا ] [ ]

 دانلود CyberLink PowerDVD Ultra v12.0.1618.54 - نرم افزار نمایش با کیفیت فیلم های ویدئویی

 

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink كه علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم كننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین كیفیت و شفافیت می باشد.
CyberLink PowerDVD آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل كننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین كیفیت پخش، ارائه شده است.

 

قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، 8 کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD:
- بالاترین کیفیت فیلم را در Blue ray disks ,HD-DVD نظاره گر باشید
- تکنولوژی صدای 7.1 در سینمای خانگی و صدای Hi-def Dolby digital Plus به همراه DTS-HD با صدایی استثنایی و بی نظیر گوش های شما را به رقص وا خواهد داشت!
- فایل های تصویری سازگار با آخرین فناوری کارت های گرافیکی هستند که لذت تماشای فیلم را برای شما معنی می کنند
- HD-DVD و دیسکهای Blue Ray جزء خصوصیات نو به حساب می آیند که با به تصویرکشیدن عکس هایی با جزئیات دقیق تر از ابزارهای برگ برنده این نرم افزار می باشند
- قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
- کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
- سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
- پشتیبانی از آخرین فرمت های روز نظیر WAV-HD, HD MPEG2, H264
- پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen
- فناوری iHD ,BD-J شما را به دنیای داده‌های آنلاین، بازی ها و دیگر امکانات موجود بر روی دیسک می برد
- دارای قدرت Navigation متناسب با نسل آینده، یک منو پر از گزینه های ریز و درشت و قابلیت پخش دوباره فیلم از نقطه خاموش شدن (Film Bookmark)
- فناوری Zooming برای غرق كردن شما در اعماق فیلم
- از پخش همزمان نقطه نظرات کارگردان و عوامل فیلم حین اجرای فیلم به صورت تصویر در تصویر لذت ببرید
- تکنولوژی High Definition Audio و پخش ناب ترین کیفیت صداها با پشتیبانی از DTS-HD, True- HD, Dolby Digital
- صدای Surround با امکان 8کاناله، حد نهایت صدا را در سینمای خانگی با 7.1 کانال دالبی دیجیتال 5.1,EX کانال DTS تجربه کنید
- اعمال افکت های پیشرفته بر روی صدا، لمس کیفیت صدای Surround بوسیله سیستم های صوتی، هدفون و یا یارانه های قابل حمل با تکنولوژی ارائه شده توسط Cyberlink, DTS, Dolby
- پخش مجدد دیالوگ با فناوری Auto dialog looping، حتی یک کلمه را هم جا نیندازید
- به دقت بخوانید - قابلیت جابه جا کردن زیرنویس
- تنظم زمان پخش فیلم بر روی laptop با تنظیم خودکار سرعت اجرای فیلم جهت حفظ باطری
- Free style control's انتخاب از میان 5 حالت UI، دارای انواع skin ورنگ
- دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
- تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
- و ... 

 

دانلود فایل

رمز: www.p30download.com

[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 13:23 ] [ رضا ] [ ]

 گوگل کروم یکی از سریعترین و استانداردترین مرورگر های دنیا می باشد. گرچه برخی امکاناتی که دیگر مرورگر ها برای شما فراهم می کنند در این نرم افزار وجود ندارد اما از رابط کاربری ساده تا پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف وب مانند Native Client و HTML5 این نرم افزار را به یکی از بهترین مرورگر های دنیا تبدیل شده است. اشغال فضایی بسیار کم از حافظه و سرعت بالا همراه با رابط کاربری مبتکرانه آن انقلابی در مرورگر های وب می باشد. این نسخه از نرم افزار در سیستم عامل جدید گوگل یعنی کروم قرار گرفته است. امکانات جالبی مانند همگام سازی ، پرکردن خودکار فرم ها و کارآیی بالا باعث شده که بتوان گفت سریعترین مرورگر دنیا تا به حال می باشد. 

 

 

 

 

 

لینک دانلود

رمز : www.4downloads.ir

 

[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 1:3 ] [ رضا ] [ ]

 شاید برای شما خیلی سوال پیش آمده باشد که چطور میشه history گوگل را حذف و غیرفعال کرد.

البته این کار به تنظیمات مرورگر شما بستگی دارد.

برای این کار در مرورگر Internet Explorer وارد منوی tools و بعد Internet Options شوید.

در پنجره ای که باز شده وارد تب content شوید.

در این تب از بخش AutoComplete روی Setting کلیک کنید و در پنجره باز شده روی دکمه Delete AutoComplete History کلیک کرده تا کلیه مطالب ذخیره شده پاک شود.

همچنین اگر تیک کنار forms را بردارید اطلاعات بیشتری درآینده ذخیره نمی شود.

کلید ok را فشار دهید تا تغییرات انجام شده ذخیره شود.

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 23:49 ] [ رضا ] [ ]

 با استفاده از برنامه Real Desktop می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. توسط این برنامه می توانید میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکون ها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. این نرم افزار دسکتاپ ویندوز را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. شما می توانید با آیکن های برنامه هایمختلف دقیقاً مثل اشیای روی میز کارتان برخورد کنید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.

 

Real Desktop سه بعدي كردن دسكتاپ با Real Desktop 1.76 Standard

 

 

 

password سه بعدي كردن دسكتاپ با Real Desktop 1.76 Standard پسورد فایل: www.downloadha.com

download سه بعدي كردن دسكتاپ با Real Desktop 1.76 Standard لینک دانلود – ۸٫۴ مگابابایت | لینک کمکی

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 16:4 ] [ رضا ] [ ]

یک نرم افزار کاربردی می باشد که در زمینه گذاشتن پسورد بر روی DVD/CD دیسک ها و درایو های فلش مموری به شما کمک می کند. پس از انجام این کار که برای حفظ امنیت این دستگاه ها صورت میگیرد، برای باز کردن رمز گذاشته شده دیگر نیازی به این برنامه نداشته و می توانید بر روی هر ویندوزی و با وارد کردن پسورد تعیین شده محتوای فلش مموری یا DVD/CD را مشاهده نمایید. همچنین می توانید بر روی  دی وی دی یا سی دی مورد نظر قفل گذاشته تا از کپی مجدد آن توسط افراد سو استفاده گر جلوگیری شود.

 

Master Voyager رمزگذاری بر روی فلش مموری و حافظه ها با Master Voyager 2.80

 

 

password رمزگذاری بر روی فلش مموری و حافظه ها با Master Voyager 2.80پسورد فایل: www.downloadha.com

download رمزگذاری بر روی فلش مموری و حافظه ها با Master Voyager 2.80 لینک دانلود – 8.7 مگابایت | لینک کمکی

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 15:56 ] [ رضا ] [ ]

 هنگامی که ویندوز اجرا می شود تعدادی برنامه کاربردی همزمان با آن به صورت خودکار اجرامی شود و اغلب آیکون آنها در قسمت Taskbar کنار ساعت نشان داده می شود این برنامه ها باعث می شوند ویندوز کند راه اندازی شود و همچنین این برنامه ها بخشی از RAM را اشغال می کنند که این نیز باعث کند شدن ویندوز می شود .

 

اینک برای جلوگیری از اجرای برخی از این برنامه ها به ترتیب زیر عمل نمایید:

  •  در منوی RUN عبارت msconfig را تایپ کنید
  •   پنجره system configuration باز می شود
  •  در این صفحه برگه Startup را باز کنید
  • اکنون هر برنامه ای که نمی خواهید در ابتدا ویندوز اجرا شود و آیکون آن در قسمت Taskbarقرار نگیرد با برداشتن تیک کنار آن از حالت آماده به اجرا خارج کنید سپس کلید ok را بزنید و کامپیوتر را Restart کنید.

نکته بسیار مهم : برخی از برنامه های موجود در این برگه باید در شروع ویندوز اجرا شوند مثل : IMJPMIG-TINTSETP-IDW logging و..... پس اگر اسم برخی از برنامه ها در این پنجره برای شما آشنا نبود هرگز از حالت آماده به اجرا خارج نکنید در ضمن بهتر است آنتی ویروسها و فایروال ها را از حالت آماده به اجرا خارج نکنید.

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 15:28 ] [ رضا ] [ ]

 یکی از معمولیترین شرایطی که برای اکثر کاربران ویندوز به وجود می آید مواجه شدن با پیامهای خطایی است که از طرف سیستم عامل و در جهت آگاه ساختن آنها تولید می شود.

اگر پیام خطا برای شما مفهوم باشد و سبب این گردد که مشکل را یافته و درصدد رفع آن برآیید که هیچ ! . اما مواردی پیش می آید که برای یافتن راه حل می بایست به سراغ اینترنت و سایتهای جستجو رفت و چاره را از آنجا جست. اینجاست که ترفند ساده زیر راهگشا خواهد بود

مشکل اینجاست که باید با نگاه مداوم به پیام یا با به خاطر سپردن و تایپ کلمه به کلمه در فیلد فرم جستجو این کار انجام شود که کاریست وقت گیر و همراه با غلطهای تایپی.

فقط کافیست با دیدن کادر error و اطمینان از فعال بودن این کادر دکمه های ترکیبی Ctrl+C را فشار دهید. پیام error به حافظه Clipboard منتقل شده و شما می توانید آنرا در ادیتورهای متنی مانند Notepad یا …. Paste کنید.

اکنون قسمت مورد نظر از متن خود را کپی کرده و آن را Google کنید. تا با کمک اینترنت مشکل شما در ۱۰ ثانیه حل شود.

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 15:22 ] [ رضا ] [ ]

 یک پوشه جدید ایجاد کنید (راست کلیک کنید و از New بر روی Folder کلیک کنید).
سپس برای نام آن عبارت con را تایپ کنید.
نکته جالب این موضوع اینجاست!
شما هرگز فولدری با نام con نمی توانید ایجاد کنید!

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 15:19 ] [ رضا ] [ ]

 برای دانلود فایل پاور پوینت روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل با حجم 228 کیلوبایت

[ پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ] [ 16:47 ] [ رضا ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

اگر هر سوالی، مشکلی، چیزی درباره ی آنتی ویروس، اینترنت، کامپیوتر و یا نرم افزار های دیگر و کلا موضوعات مرتبط با کامپیوتر داشتید تو قسمت نظرات بگید در خدمتم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و آدرس click-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 27600
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1